Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '09

 
Kategori
Deneme
 

Başka birşeyler de

Gökyüzünde iki yıldız oldum. Ne kutuptu adım, ne de çoban...
Mantıktım durdum, duyguydum coştum.
Yasalara ve teorilere karşı geldiğim, her zamansız boşluklarda çarpıştım kendimle. Kıvılcımlar çıktı, parçalar döküldü.

Parçalarım sarstı çarptığı yeri.
Ben sarsıldım, bedenim sarsıldı, ruhum sarsıldı koptuğu yerde...

Düştüğüm yerlerde krater oldum; çukur sanıp inmeyeler, inipte çıkamayanlar oldu...

Sadece aldım parçalarımı elime ...
Bir duvara resim yazdım, diğerine yazı çizdim.
Bunları da çarpıştırdım... Deli oldum.

Sen söyle bana, "deli severim" daha da delireyim... Söyle ki "ben de çarpıştım", parçalarımla kraterlerini kapatayım.

Bana bir şeyler söyle, söyle ki tüm yazdıklarım çizdiklerimle çarpışsın... Söyle aşkı kapatayım üstüne.
Başka birşeyler de!

 
Toplam blog
: 76
: 418
Kayıt tarihi
: 26.04.09
 
 

İçimi yazılarıma, dışımı enerjinin akışkanlığına bıraktığım ben, yaşama her sıradan insan kadar m..