Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

24 Kasım '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Başkan dediğin!

Başkan dediğin!
 

Başkan Akgün’ den sıkı takip…

Büyükçekmece Belediye Başkanı Dr. Hasan Akgün Muratçeşme mevkiinde ki Rosvita Timur İmrağ Endüstri Meslek Lisesini gezerek okul inşaatındaki son gelişmeler hakkında bilgi aldı.

Eğitimin olmazsa olmazlarından biri olduğunu her fırsatta dile getiren Başkan Akgün “Bölgemdeki her okul benim için apayrı bir değer taşıyor. Eğitimin yuvaları haline gelen okullarımızın en son teknolojiye uygun olmaları konusunda sponsorlarımla her bir fırsatta bir araya gelerek inşaatın sağlıklı olması için fikir alış verişi yapıyorum. Geleceğimiz olan gençlerimizin eğitimden eksik yetişmemesi ve her imkandan yararlanmaları için ben üstüme düşen görevi en iyi şekilde yerine getirmeye çalışıyorum” dedi.

Kaynak: Büyükçekmece Belediye Başkanlığı

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..