Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Baştan sona yalan dolan

Aslında diyorum 

Hiç tanımasaydım seni 

Her şey daha mı güzel olurdu ne? 

Yine eskisi gibi 

Hiçbir şey düşünmeden uyusam 

Huzuru sadece kendimde bulsam… 

Gerçi biliyorum 

Seni unutmanın kolay olmadığını 

Hem aklım izin verse bile 

Kalbim karşı çıkar ‘’tahliye’’ne 

Yine de uğraşıyorum 

İşe yaramayacağını bilerek, boşa kürek çekmek 

İşte seni sevmek 

Böyle bir şey olsa gerek 

Ama ben… 

Seni sevmiyorum, sadece özlem benimkisi 

‘’ İnsan sevmediği kişiyi özler mi?’’ diyorlar 

Gözlerimi kapatıyorum yine 

Ağlamamam gerekiyor biliyorum 

Sevmiyorum diyorum 

Bilir misin ? 

Kolonyanın buharlaştığında 

Elde bıraktığı serinliği 

Gittin... 

Kalbim mevsim normallerine karşı 

O günden beri 

Sıcakta bile üşüyorum ben 

Sebebi yine sen 

Ama soran olursa 

Sevmiyorum diyorum 

Biliyorum… Yalan söylemek 

Bana göre değil ama 

Merak etme zaten 

Az kaldı unutmama (!) 

Onur Akdağ 29/07/11 

 
Toplam blog
: 13
: 636
Kayıt tarihi
: 23.07.10
 
 

 Boğaziçi Üniversitesinde öğrenciyim. Futbol benim için bir tutku, amatörce şiir denemelerim var ..