Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

28 Nisan '10

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Bayanlara mutfakta yardım

Bayanlara mutfakta yardım
 

Resim internetten alıntıdır.


Merhabalar,

Bu yazacağım mutfak bilgilerini tüm bayan arkadaşlarımız biliyorlardır sanırım, bilmeyen erkek arkadaşlarımız
olursa ve bilmeyen bayan arkadaşlarımız olursa diye bu bilgileri sizlerle paylaşmak istedim.

1- Kızartma kokularının bütün eve yayılmaması için yağın içine bir iki dal maydanoz atın.

2- Fırında patates yapmadan önce on onbeş dakika haşlayın ve çatal ile delin daha kolay pişecektir.

3- Kızartma yağını bir kaç kez kullanabilirsiniz, kullanılır durumda olup olmadığını anlamanız için kızgın yağın içine bir dilim ekmek atın, ekmekte kara lekeler oluşmuyorsa yağı kullanabilirsiniz.

4- Yeni bir tava satın aldığınızda ilk önce içinde bir miktar sirke ile kaynatın, bu işlem kızartmaların tavaya yapışmasını önleyecektir.

5- Unlarınızın böceklenmemesi için un kavanozunun içine bir adet defne yaprağı koyun.

6- Eğer patatesi çuvalla alıp saklıyorsanız, çuvalın içine bir adet elma koyun patatesler filizlenmez.

7- Peyniri kolay rendeleyebilmek için on beş dakika buzlukta bekletin.

8- Kuru soğanları kese kağıdına sardıktan sonra buzdolabının sebze bölümünde saklayabilirsiniz.

9- Fırında tavuk yapacağınız zaman bir limonu ikiye bölün, yarısını tavuğun üstüne sürün, diğer yarısını tavuğun içine koyun, tavuk nar gibi kızaracaktır.

10-Soğan ve sarmısak kesmeden önce parmaklarınıza limon suyu sürerseniz istemediğiniz kokulardan kurtulmuş olursunuz.

11-Domates salçanız çok ekşi ise içine bir havuç rendeleyin, havuç salçanızı tatlandıracaktır.

12-Mutfak çekmecelerinizi içini boşaltmadan temizlemek istiyorsanız elektrik süpürgesinin ucuna ince bir çorap geçirin, çekmeceleriniz kolayca temizlenecektir.

Bu yazdıklarımı okuyunca ilk önce bir kaç tanesini kendim uyguladım, sonuçlarını gördüm ve sizlerle paylaşmak istedim.
Umarım bu pratik bilgiler işinize yarayacaktır.

Hepinize sonsuz ve sorunsuz günler diliyorum.


Sevgiler,

Hülya-Alyoşa

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...