Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '20

 
Kategori
Bayramlar
 

Bayram Geliyor

Bayram Geliyor. Eskiden yalnız olduğum için bayram gelmiş neyime diye şarkılar söylerdim. Şimdi artık kaderime razıyım.

Yastık değişse ’de kader değişmez fikrine kendimi alıştırıyorum. Hiçbirini ve hiçbir şeyi abartmıyorum. Bol bol yatıp telefonumla oynarım sosyal medya haberler şarkılar derken gün biter gece uyurum.

Memlekete gitsem şimdi herkes bahçelerde özel aracın olması gerekir köye artık otobüs gidiyor ama ne çare artık köyde ne Anam ne Babam ne kardeşim var. Köye gitsem benim ziyaretgahım önce mezar olur.

Hastalık tehlikesi ’de var. E şimdi herkes çoluğu çocuğu ailesiyle ben sanki bir yabancı gibi olacağım aman kalabalıklar içinde yalnız olmaktansa tek başına halının üzerinde debelenirim daha iyi.

Halı demişken geçenlerde internetten bir kızla tanıştım. Merak bu ya resmini gönderir misin dedim oda halının resmini göndermiş. Körüz ya bizi kandıracak.

Kurbanda arkadaşım Bekir’le demleriz bir çay bir efkâr sigarası yakarız keyfimize bakarız kurban’ ya bizde pizza ya da kebap söyleriz çok şükür aç değil açıkta değiliz acılarla sevinçlerle gelip geçiyor ömrümüz şikâyetim yok şükrüm ve zikrim var.

Büyüklerimi telefonla ararım küçüklerimin beni aramayışını eskisi kadar takmayarak herkesin kendine yakışanı yaptığını ve kim ne ederse onada aynısının yapılacağı gerçeğini hatırlayıp bilgece bir hayat sürmenin uğraşını veririm. Bazen ibreyi çevirip radyomda güzel bir şarkıya rastlayınca şarkılar dinlerim. Bayramsa bayramınız mübarek olsun.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..