Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '20

 
Kategori
Eğitim
 

Uzaktan Eğitim

Uzaktan Eğitim Programları Düzenlemek İstiyoruz. Kamu kurumlarıyla iş birliği yaptığımızda bazı sıkıntılarla karşılaşıyoruz video ve basın bülteni için mevzuat uyarınca Valilik izni gerekiyor deniyor oysa biz Eğitimlerimizi resimlemek basın bülteni haline getirmek ve mümkünse video kayıtlarını sosyal ağlarda paylaşarak daha çok kişiye ulaşmak istiyoruz geçen yıllarda azda olsa bazı eğitimleri yaptık bu sene gönüllüler bulabilirsek daha çok eğitim yapmak istiyoruz gönüllü Doktor, Hemşire, Psikolog, Avukat gibi formasyonları olan ve eğitim verebilecek gönüllüler arıyoruz bu gönüllülerin İzmir’den olması da şart değil önemli olan bizim Eğitimlerimizde gönüllü olmalarıdır.

 

Bizimle çalışacak tüm kurum ve kuruluşlarla iş birliğine hazırız bir araya gelmenin zor olacağı bu dönemde uzaktan eğitimlerle faaliyetlerimizi zenginleştirmek istiyoruz faaliyetlerimize dâhil olmak isteyenler beni arayabilir.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..