Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bazen susarsınız

O değil de;

Sohbet arası öyle sözler duyuyorum ki… ‘O değil de; herşeyi bir kenara bırakıp gitmek ağır geliyor bu ayyaş yüreğime.. Rakıyla unutmak için seni, ‘o değil de’ diyip içmek bana acı veriyor..’

:)))))) Hadi size kolay gelsin...

O değil de;

Bu paragrafın mimarı Sayın yazarım Yusuf Sezgin Aybey

O değil de;

Şiir; Sayın yazarım Kurtuluş Yalçın… Beste; Çağlar Kaymak

yalın ayak gibiyim ateşte
kutupsuz kaldı rüzgarlarım
ben sensiz her nefeste
ne güldüğümü
ne
öldüğümü hatırlarım
farkında değilim sönmüş yıldızlarım
gün gelir beni mum aleviyle arayacaksın...

O değil de;

Bir cümleye tanıklık ettim… Aklıma yazdım, buraya da yazmak istedim… Belgelensin diye…

‘İnsan ilişkilerinde vazgeçmeyi de gidenin önünden çekilmeyi de bileceksin’…

O değil de;

Bugün kardeşimle gelirken eski bir şarkı dinledim. Ajda Pekkan söylüyordu. Hala dilimde o şarkı… Ajda Pekkan gerçekten star…

Eylen güzelim gününü gün et/ben vazgeçmişken eylen/karaları ben bağlarım/sende vakit çok erken…

O değil de;

Bazen susarsınız :))))) susayınca su iç…Tamam tamam iğrençleşmicem…

Demem o ki; bazen bişeyleri içinizde biriktirirsiniz hatta kendinizden bile saklarsınız… An gelir, o sakladıklarınız biriktirdikleriniz öyle birden ortaya çıkıverir… Hiç nedensiz… Üzülürsünüz…

O değil de;

İyi bayramlar….

O değil de;

:) Burcu, sana da iyi bayramlar…

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..