Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Anne gezeliiimmm

O değil de;

El emeği göz nuru yaptığım çikolatalı pudingim annemin pudingi kadar olmasa da fena da olmamış.. Ellerime sağlık… Hadi durma kutla bu zafer senin… Yüreğine sağlık…Yalan dünyada tek safirin…

O değil de;

Trende hiç tanımadığınız biri yanınıza gelerek selam verip ‘Beni hatırladınız mı?’ diye sorduğunda ‘Hayır özür dilerim hatırlayamadım’ diye cevap verdiğinizde o kişi ‘Nasıl hatırlamazsınız! Önceki gün trende size yer vermiştim’ derse hemen ona kocaman sarılıp öpün. O kişi yurdum insanıdır…

O değil de;

Levent’te yeni bir mekan keşfettim. Testa Rossa…caffebar… Üst katta otururken caddeyi Konak YKM’nin caddesine benzettim. Yazarken fark ettim de; ben o mekanı galiba en çok İzmir’e benzeyen manzarası için sevdim. Bundan böyle İzmir özlemimi orada gidereceğim. Hatta bugün İşletme Müdürü’yle de bir röportaj yaptım. Hazırladığımda yayınlayacağım.

O değil de;

Hani bazen… Hani yıldızlar yanıp sönerken/Hani bir yıldız düşerde insan/Hani bir telaş duyarda birden/İşte öyle birşey

Kırılma noktasındayım... Ne diyordum? Bu şarkıyı bi dinleyin... Şarap gibi şarkı...

Demem o ki; bazen biriyle tanışırsınız...’Kader, kısmet, mukadderat, alın yazısı, burda ne yazıyosa o’ türünden... Sonra bir bakmışsınız o kişi siz farkında olmadan hayatınızda birçok şeyi değiştirmiş... Yine hepsi; kader, kısmet, mukadderat, alın yazısı...

O değil de;

Babam hep ‘İnsanlara hak ettiği kadar değer ver. Ne fazla ne eksik!’ der. Benim babam herşeyi biliyor…

O değil de;

Markette annesi yanındaki ufaklığa soruyor...

'Ne istiyorsun sana ne alayım?'

'ANNE GEZELİMMMM'

:) İyi bayramlar…

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..