Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

28 Eylül '08

 
Kategori
Dünya
 

BBG evinde tecavüz

BBG evinde tecavüz
 

Dünya bu! Onun için bu habere de şaşırmış gibi yapalım!

Bu tecavüz çok normal, bence zevk bile almışlardır..

Önce alıyorsunuz elinize malzemeyi ve bir BBG evi inşa ediyorsunuz.. Arkasından da o eve barut yerleştiriyor ve yanına da veriyorsunuz ateşi...

Sonra da böyle bir haberle karşılaşıyoruz.. ''BBG evinde tecavüz şoku''

OLMAZ BÖYLE DÜZMECE! (Ay pardon) OLMAZ BÖYLE DÜZMECE BİR HABER!

Haber ve fotoğraf Milliyet : http://www.milliyet.com.tr/Dunya/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&ArticleID=996870&Date=28.09.2008&Kategori=dunya&b=BBG evinde tecavuz soku&ver=41

Ben kendicazım (!) kadın erkek ilişkilerini azıcık da olsa bilen biri olaraktan bizleri uyarmış olayım.. Tam 9 ay 10 gün sonra ınnngaaa diye, bir bebek ağlaması duyulacak ve yine gazetelere haber olacak.. BBG evinde bir bu eksikti bir de çocuk doğdu.. Diye! Yazmadı demeyin!

Ben şahsen olması muhtemel olan bu haberide çok doğal karşılıyacağım.. Çünkü;cinsel anlamda her şeyiyle normal seyretmiş, her kadın ve erkeğin ilişkisi sonucunda, kadın gebe kalır ve yine her hangi bir aksilik söz konusu olmazsa, bu anne adayı eğer erken doğum yaparsa 7 ay içinde ama normal doğum gerçekleştirirse 9 ay 10 gün içinde bir bebeği olur.. Bunlar hepimizin bildiği normal şeyler..

Onun için de ''BBG evinde seks skandalı oldu'' diye feryat figan etmeyin!

Bu haber de aklımın almadığı da bu olayın tecavüz olmadığını açıklamışlar.. Hemfikirim! Bunca gözetlenip dikizlenen bir mekanda onca kameraların karşısında hem de zorla, kim kime şey, (tecavüz) eder ki? Bunun tecavüz olduğunu söylemek ayıpların en ayıbı. Neden derseniz, o iş olana kadar, oradaki insanlar, onları seyretçeğine, gidip kızcağızı adamın altından alsalardı ya? Töğbe töğbe...

Bu arada aklıma geleni söylemek istiyorum! Genelde yazdıklarımda da aynen kendim gibi, (konuştuğum gibi) fazla rahat yazdığım söyleniyor ve biliniyor! Ama! Bunu (okuyanlara) sizlere karşı yapılmış bir saygısızlık olarak asla düşünmeyiniz lütfen! Yukarıda da ''dünya bu!'' demiştim ya efendim ben de buyum! :(

Ben Sabiha Rana hepinize neşeli ve hayırlı pazarlar diliyorum..


ENTERESAN İLİŞKİLER VE ENTERESAN EVLİLİKLER.. Vallahi de okumadan sakın geçmeyin, belkide işinize yarar fena mı? http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=133937


Peki ya alttaki link daha önemli dersem?

<ımg alt="" src="http://kampanya.milliyet.com.tr/bbog/bireysel.jpg" usemap="#a" border="0">


BİR KIZ ÖĞRENCİNİN HAYATINI DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ https://secure.cydd.org.tr/bagis/index.asp

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..