Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '12

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Beatv – Yazmak güzeldir.

Beatv – Yazmak güzeldir.
 

Beatv – Yazmak Güzeldir, programının konuğuydum.

Gençlerle bir arada olmak çok keyifli…

Onların gözlerindekiyeni, simli pırıltılar hep hoşuma gitmiştir. 

Beatv ekibi de öyleydi. Sunucuları Şebnem Ören, iyi bir evsahibiydi.

Kapıda karşıladı bizi, sarıldı, hoşgeldiniz derken; ilk enerji ile ya iyi, ya da kötü anların olacağını bilirsiniz ya! Onda güzel bir iki saat geçireceğimizi hissetmiştim.

Kemaraman arkadaşlar da aynı sıcaklıkta, tanıdıkça bir selamlaşmayla karşıladılar…

Hasan Kısacık ve Onur Günal. Çekim boyunca beni içtenlikle dinlediler.

Bir çok kanala çıktığınızda bazı şeyleri öğreniyorsunuz, görüyorsunuz, bazen de içinize sinmiyor, şaşırıyorsunuz.

Bazen konuk olduğum bazı programlarda kameramanların bedenlerinin orada, kendilerinin nerede olduklarını düşünmüşümdür.

Akılları başka yerdedir, sıkılmış halleri vardır. Hani şu program bitsede gitsem gibi olurlarda siz anlarsınız ya, öyle hissetmişimdir, rahatsız olmuşumdur…

Bu onların işi aslında, ne güzel her zaman yeni insanları tanıyorlar, yeni bilgileri ediniyorlar. Hayatın her anından tat almaları gerekirken kendilerine sıkıntı yaratıyorlar.

Beatv: Beykent universitesi ile 1 yıldır var olan bir kanalmış… 

Tematik bir kanal, kültür -  sanat programı yapıyorlarmış.  Türksat innernet ve d smartdan yayın yapıyormuş.

Zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım.

Sunucumuz Şebnem öyle güzel sorular sordu ki, ben nerede başladım, nerede bitirdim hatırlamıyorum bile…

Bildiğim böyle programlara çok ihtiyaç olduğu.

Okumuyoruz, Türkiye okumuyor diyoruz ya… Kültür, Sanat ağırlıklı özellikle kitapların tanıtıldığı programları artırırsak, onları cazip hale getirirsek, en azından yayınlanan kitapların içerikleri hakkında izleyecileri bilgi sahibi yaparsak!

Okuyucunun kitap alırken tercihlerini ve en önemlisi kitap alma isteklerini körüklendirmiş oluruz. Özendirmek çok önemlidir…

İnanıyorum ki bizlerde, bizim ülkemizdekiler de:

Sayısının ne kadar olduğunu bilemediğimiz, magazin programları kadar ilgi görülmesini ya da; kültür – sanat progrmalarının da izlenir hale gelmesini sağlayabilirsek, işte o zaman kitap okuyan ülkeler arasında olabiliriz…

Bunun için çaba gerekiyor,

Bunun için reklam gerekiyor,

Tanıtım gerekiyor.

Kitap denilen güzelliğin bilincinde olarak, bu bilinci de aşılamak gerekiyor.

Bu anlamda keyif aldığım bu program için; Beatv’ye çok teşekkürler ediyorum.

Güzel bir gündü.

Haftaya Salı yayınlanacakmış.

Lütfen izleyin, bence güzel geçti…

 

Nazan Şara Şatana

 

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002892442552

 

https://twitter.com/#!/nazansarasatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....