Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '12

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Bedava yaşıyoruz bedava

Bedava yaşıyoruz bedava
 

Hey gidi üstad ne güzel söylemiş "Bedava yaşıyoruz bedava" fakat benim anlatacaklarım da ayrı bir bedavalık durumu var; önce bir soruya başlayalım, internette film izliyor musunuz? Bırakın şimdi kaçak güreşmeyi; büyük bölümünüzün izlediğini biliyorum çünkü izlenmese filmleri yayan siteler bu kadar fazla ziyaretçi nereden bulacak.

Neyse efendim izleyin de; ben şimdi farklı bir pencereden bakmanızı sağlayıp içinizi biraz burkacağım kusura bakmayın; (Ha bu arada bir kaç defa ben de izledim yalan değil fakat sanki bir yerlerden bir şeyler çalmışçasına rahatsız oldum) efendim asıl sorun şu; sanat biliyorsunuz ki bir toplumun oksijeni gibi elzemdir, gelişmişlik ölçütüdür fakat sanatçının da ekmek yediği su içtiği unutulmamalıdır hatta daha ileri gidiyorum sanatçı ponfile de yemelidir ki güzel şeyler yaratsın, biraz daha ileri gideyim yemeğimizden kısıp sanatçıya kazandırmalıyız ki sanatçı kafası rahat sanat yapabilsin.

Eeee, olmuyor mu? Evet bizim bedavacılığımız nedeni ile bazı şeyler aksamaya başladı; örneğin çok iyi filmlerin sayısı giderek azalmaya başladı çünkü filmin daha galası yapılmadan internet ortamında görür olduk, bedavacılar olarak internette koltuk kapıp sahneye hangi film atılacak diye bekliyoruz, sinemaların büyük bölümü önemli krizler yaşıyorlar. 

Pekiyi de bu bedava sanat sevgisi bizi nereye götürür; sanatçı kalkıp inşaat işçiliği yaparak bir taraftan da sanat yapıp bedava olarak bizimle paylaşmayacağına göre bu işi bırakır, film yapmaz, şiir yazmaz, heykel yapmaz, resim çekmez, tiyatro yapmaz.

Yanisi toplum olarak hadi kendimizi bu bedava sanat sevgisine çok kaptırdık da gelecekte sanat yapacak kimse kalmazsa ne olacak, sanat ölecek...

http://akonuklu.blogspot.com/

 

 
Toplam blog
: 251
: 916
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

İ.Ü Edebiyat Fak. Coğrafya bölümü mezunuyum. Lise, üniversite ve  öğretmenliğim boyunca yaşamı şi..