Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Beddua

Yüreğim belki çok küçük
Ama sevdam dünyadan büyük
Nasıl etsem ne yapsam
Bilemiyorum elimde bir küçük papatya
Sayıklıyorum sevecek sevmeyecek
Ellerim titriyor son yaprağa geldiğimde
Yüzleşmekten korkuyorum son yaprakla
Ya sevmiyorsa beni
Yüreğime ilk defa bir korku girdi
Ya sevmiyorsa beni
Ulan papatya hep senin yüzünden
Sen olmasaydın o beni sevecekti
Son yaprak ben senin varya
Daha ne diyeyim ben sana
Allah senide dalından
Dalını toprağından
Varsa sevdanı yüreğinden ayrı koysun
Çatlada patla emi
Söz verdim kendime küstüm sana papatya
Tutmayacağım artık
Papatyalardan fallar
Senin olsun sevdaya çıkan tüm yollar
Ben gidiyorum ıssız çöllerde yaşamaya
Senden uzaklara papatyalar..
 
Toplam blog
: 9
: 430
Kayıt tarihi
: 27.07.08
 
 

Manisa Alaşehirliyim. Bütün ilk ve orta dereceli okulları ana kuzusu olduğum için burada okudum. Ask..