Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '18

 
Kategori
Şiir
 

Bekle Beni

Bekle Beni
 

Bir yerlerde bekle beni
Beni ben olduğum için
Beni sevdiğin için
Bir yerlerde bekle beni

Bir çay söyle kendine
Güzel bir şarkı mırıldan kulaklarına
Bir şiir yaz
İçine kocaman bir sen oturt
Ve yine de bir yerlerde bekle beni

Sağsalim geleyim diye
Dua et
hem kendine, hem de bana
Yolda yürürken
Kitaplarda kendin için okurken
Hayatını yaşarken
Bir yerlerde bekle beni

Tıpkı gerçekmişim gibi
Sadece senin içinmişim gibi
Bir yerlerde bekle beni ne olur

Buluştuğumuzda birbirimize
Sonsuz hikayeler anlatalım
Beklerken neler yaşadık üzerine
Lütfen bekle ben
Sana geleceğim diye!

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..