Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Bekledim kaldım

Bekledim kaldım
 

Aşkın yolunda yolunu bekledim kaldım

Elime defter ile kalemi aldım seni yazdım

Birkaç mısra ile aşkın içine kendimi kattım

Seni beklerken ömrüm soldu yandım

 

Aşk yerine çileyi reva gördün bana

Gönül kırıcı bir söz mü söyledim ben sana

Beraber aşkın badesini içelim gel kana kana

Seni beklerken ömrüm soldu yandım

 

Kul Mehmet der ki yâri beklerken sarardım soldum

Gelmedin de ne oldu bak işte saçını başını yoldun

Musallada yatarken geldin de ne oldu can mı buldum

Seni beklerken ömrüm soldu Azrail ile yoldaş oldum

Mehmet Aluç

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..