Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Yollarını beklerken

Yollarını beklerken
 

Bu ayrılığın mektubu yüreğimi yaktı

Ne oldu ‘da birden zalim ok yayından çıktı

Hasretin ile gurbet elde boynumu büktün

Aşk vadisinde beraber yürüseydik keşke*

 

Yollarını beklerken boynum her dem büküldü

Yaz ayında yeşeren yapraklarım döküldü

Seni bekleyen bu âşık aşk yolunda öldü

Aşk vadisinde beraber yürüseydik keşke*

 

 

Kul Mehmet’im aşkınla ben gece gündüz yandım

Gönlümü aşk yoluna mesken eyledim kaldım

Aşkın gül deryasında sensiz yürüdüm daldım

Aşk vadisinde beraber yürüseydik keşke*

Mehmet Aluç

 

*Kalem ve gönül dostu Elif Keskin Karabulut’un “Keşke” şiirinden ilham alınarak yazılmıştır.

 

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..