Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '13

 
Kategori
Magazin
 

Beklenmeyen bir boşanma

Beklenmeyen bir boşanma
 

Bir haber magazin sayfalarında boy göstermeye başladı; 'Harun Tan'la Ebru Şallı boşandı.' Önce şaşırdım doğrusu, mutlu bir tablo görüntüsü veriyorlardı. Evlilik sürelerine bakılırsa önemli bir zaman dilimlerini paylaştıkları görülüyor. Ben basında bu tür haberleri okuduğumda kendimce yorumlar yapıyorum tabi başka duyan olmuyor. Aşk konusunda 'Aşk ve toplum düzeni' başlıklı bir yazı yazmıştım. Yazıda ünlü ve zengin kara adamla güzel mi güzel beyaz bir kadının evliliğinden bahsetmiştim. Sonra onların da boşandığı haberi yazıldı.

Ben bir insanın hayatının doğumdan ölüme kadar canlı bir film gibi görüyorum. Ancak bu filmin geriye dönüşü olanaksız. Ebru Şallı'nın Harun Tan'la evlilik sürecinin başına dönelim. Ebru Şallı çok güzel bir kız, bir sanatçıyla ilk evliliğini yapıyor, bir yıl kadar evli kaldıktan sonra boşanıyor. Sonra Harun Tan'la aşk süreci başlıyor ve evlilikle noktalanıyor. Hür iki kişi özgür iradeleriyle birbirini seviyor ve evleniyorlar, bundan doğal bir şey de olamaz. Ancak ben farklı bakıyorum bu olaya. Harun Tan medyadan öğrendiğime göre önemli bir firmanın sahibinin tek oğluymuş. Şimdi soruyorum, böyle zengin bir aile çocuğu dul bir kızla neden evlenir. Hani derler ya elini sallasa ellisi. Bunun cevabını da ben vereyim, Ebru Şallı'nın güzelliği,cazibesi ve seksiliği. Başka nedenler de olabilir. Öyle tahmin ediyorum oğlanın ailesi bu evliliğe de sıcak bakmıyordu. Harun Tan, medyadan gördüğüm kadarıyla efendi ve sessiz bir delikanlıya benziyor. Bilinen burjuva çocuklarının şımarıklığı, züppeliği onda görünmüyor. Harun Tan evlilik öncesinde benimle istişare edebilseydi, böyle bir pozisyonumuz olsaydı evliliğini uygun görmezdim. Gerçi ben ikinci evliliğimi yaşıyorum, hani kelin ilacı olsa başına sürer derler ya, durumum aynen öyle. Bu evliliğin diğer boyutu da iki çocuk olması. Ee Ebru genç ve güzel bir kadın,haliyle rahibe olacak hali yok, bu çocuklar annelerinin yaşamını görecekler, belki de üzülecekler. Harun ise eski karısını magazin sayfalarında haber olunca ister istemez üzülecek.

Yine magazin sayfalarında kalan haberlerde Harun'u ne kadar çok sevdiğini, değer verdiğini söylüyordu.

Artık her ikisi için de yeni bir yaşam başlıyor, sözlerimi bağlarken dile hiç güvenmem,yürek önemli benim için. Aşk kolay bir şey değil ona göre.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..