Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Beklerdim

Beklerdim
 

Beklerdim yolunu baharın kokusunda

elimde bir demet gülle,

adını bir türlü anımsayamadığım günde

önünden geçerken süzerdi beni, göz ucuyla….

 

Şarap kırmızıydı o zamanlar

Sen bakardın pencereden yine bana,

baharsa denizlerin ötesinden çıkar gelirken

önünden geçerken süzerdi beni ,göz ucuyla….

 

Bir zamanlarda taşra kasabasında

çakırkeyfim, bir akşam vakti bana el salladı,

dudağında, gülümseme ve örgülü saçlarıyla

önünden geçerken süzerdi beni ,göz ucuyla….

 

Her köşe başında türkü söyledim

daha yaşım on yedi,

kaşlarını yüzünden kaldırıp göğe

önünden geçerken süzerdi beni, göz ucuyla….

 

Aslan Bağcı

 
Toplam blog
: 28
: 643
Kayıt tarihi
: 16.05.13
 
 

İlk ve ortaokulu Turgutlu orta okulunda okudum. Liseyi Turgutlu Lisesinde tamamladıktan sonra üni..