Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Belediye Aracı Kaldırımı İşgal Edemez

Dün tam karşıdan karşıya geçeceğim; bir araç, tam benim karşıya geçeceğim yerde.

Ben de birine rica ettim şu aracı plakasıyla birlikte bana resimler misin dedim. O da tamam abi dedi. O arada bir adam geldi araç bizim belediyenin dedi. Ben de herkes kanunlara uyacak dedim. Adam aracı çekti.

Öncelikle merkezi ve yerel idareler yaya geçitlerini ve kaldırımları işgal etmemesi gerekir. Konak belediyesinin önünde yaya kaldırımında araç olmaması gerekir.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..