Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Belki şehzade sultan olur

Belki şehzade sultan olur
 

Üsküdar ne kadar şanslısın, Beyazıt...


Senin rüyalarıma gelmen  bana yeter sevgili!
 
Seni görünce gözüm , duyunca sesini
 
Ömrüm uzadı hayatıma bahar geldi,
 
Sadece bakakaldım ama gözlerine oda yetti ya...
 
*
Sabah bir başka kalktım bugün.
 
Boğazıma bir şeyler birikti, Kalbim ağırlaştı,
 
Sanki bir yığın dert biriktirmiştim omuzlarımda.
 
Zaman geri almak istedim Sevgili!
 
*
Nasıl kalkıp okula gidiyorum ah Sevgili!
 
Kaldırımlara düşmüş gözlerim , 
 
Baktığım yüzlerde seni göremesem de,
 
Yürüdüğümüz Taşlı Kaldırımlar var.
 
*
Bir gülüşün kalmış ki aklımda mezar ancak unutturur.
 
Haberimiz yok belki birbirimizden
 
Belki de sen unuttun,  ama benim ruhum
 
Seni nedense unutmuyor Sevgili.
 
*
Şimdi Sen Her Hafta içi İstanbul Vapurlarındasın
 
Üsküdar ne kadar şanslısın, Beyazıt...
 
Deniz Mavisi gözlerin Denize bakıyor...
 
Kısmet
 
Şehzade Belki Sultan olur.
 
*
Özdeyiş 
 
“Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim. Olur ya … Kalp durur … Akıl unutur … Ben dostlarımı ruhumla severim. O ne durur, ne de unutur … “  Hz. Mevlana 
 
 
Toplam blog
: 4
: 88
Kayıt tarihi
: 06.05.12
 
 

Herkese Selamlar.. Şiir ve deneme yazmak ilk planlarım. Şu an üniversite öğrencisiyim. İn..