Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '07

 
Kategori
Çevre Bilinci
 

Ben -sigara- içmiyorum demek yeterli midir?

Ben -sigara- içmiyorum demek yeterli midir?
 

Neden tek başına bir bireyin

BEN SİGARA İÇMİYORUM O HALDE SAĞLIKLIYIM.

Cümlesini kuramayacağını açıklamak istiyorum.

Aile olarak hep bir arada olmak zorunluluğumuzun mevcut olduğu konutlarımızda,

kadın erkek çocuklar ve varsa diğer aile bireyleri ile hep bir arada yaşamlarımızı sürdürürüz.

Özellikle akşam saatlerinde evlerin salonlarında tv. izlenceleri esnasında,

-hadi bir çayın yanında KEYİF SİGARASI tüttüreyim!

egoizminin ardında o ufacık salonda kapı ve pencerelerin de kapalı olduğu ortamda yakılan sigaradan savrulan duman, zehir olarak kaç kişinin ciğerlerine TAKSİM OLUYOR dersiniz?

Aile reisi dediğimiz babalar ve de dedeler!

Onlar en doğal haklarıymış gibi yaktıkları o tek bir siagara ile de yetinmeyerek üzerine 3.4.5.6.7. sigara gece boyunca yakılır, yakılır, yakılır.

Ev halkı bu dağılan zehirden nasiplenerek hiç günahsız çocuklarımız da bu kategoriye dahildirler, PASİF İÇİCİ OLARAK ciğerleri nikotin ile dolar.

Şimdi böyle bir mekanda,

Diğer fertlerin ben içmiyorum diyebilmesi mümkün müdür?

Ben içmiyorum ama evimde de çocuğumun yakınında sigara içilmesine izin vermiyorum.

Bunu diyebiliyor muyuz?

Bu otoriteyi kurabildim ben şanslıyım evim dubleks,

ama ne olmaktadır?

Aile olarak paylaşmamız gereken o bir kaç saati sigara çalmaktadır bizden.

Tek başına sigara içmek,

tek başına oturmak mecburiyeti!

BEN EVİMDE SİGARADAN İZOLE OLMAK İÇİN BAŞKA FORMÜL BULAMADIM, eşim günde 3pk.çok çok aktif bir sigara içicisidir.

Ben içmiyorum.

EVET, ama yanımda içilmesine izin vermediğim için dobra dobra bu cümleyi kurabiliyorum.

YETERLİ MİDİR?

Sadece kendimi ve de oğlumu korudum.

Ya iş yerinde olanlar,

zaten onlar da eşit derecede sigara içicisi oldukları için, birbirlerini katmer katmer zehirlemekteler.

Ne kadar acıdır ben hayatı paylaştığım eşim için hiç birşey yapamamaktayım.

Denemedim mi?

Ölümü çağrıştıran iskelet rölyefli sigara tabakları mı,

küllükleri ıslatarak yanan sigarayı sabote etmek mi,

sigara bantları mı?

Hepsini denedim.Olmuyor.

Tek çözüm onun sigara içme saatlerinde yanında kalmamak...

Bu tek kişilik bir formül elbette ama ben başka bir çözüm bulamamanın acısı ve de çaresizliği içindeyim inanın.

SEVGİYLE KALIN.

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..