Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben Alevileri çok severim!

Artık sıkılıyorum - hatta sevmiyorum- bazı söylemleri.

Toplanıyorsunuz bir araya;
yeniyor içiliyor ve sohbet kimsin nesin, nerelisin, ne yaparsın'a geliyor...

Veeeeeee KALIP CÜMLE kuruluyor :

" ben Alevileri çok severim, çok arkadaşım vardır Alevi olan vs, vs,.........

Aslında bu cümle;
bulunduğun ortamda
kim ÖTEKİ ise
onun için kuruluyor.

Halil Cibran'ın çok sevdiğim bir cümlesidir;

Yalnızca bir kez naçar kaldım:
- Sen kimsin?- diye soranın karşısında.

Ve en zor Hayat Öğrencileri Kimlik Belirleme Sınavı sorusudur aslında
- Sen kimsin? - sorusu.

hadi ipucu da verelim : doğru yanıt 5 harften oluşuyor.

...

Söylenene göre; kimi Doktor demiş bile bile 5 harf olmadığını kimi de utana sıkıla Hamal, sanarak doğru olduğunu.

Ahmet'in kızı demiş kimi Ali'nin oğlu,

Sağcı

Solcu

Çevreci

Dindar

Kürt

Türk

Alevi

Sünni

Yahudi

...

Liste uzayıp gitmiş ama İNSAN diyen çıkmamış ...

öyle işte...

http://www.facebook.com/haticeatalay.ykd
haticeatalay

 
Toplam blog
: 206
: 1273
Kayıt tarihi
: 24.09.08
 
 

Don Kişot, Matematikçi, Öğretmen, Öğrenci ..