Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '13

 
Kategori
Dünya
 

Ben artık Müslümanlara lanet ediyorum

Ben artık Müslümanlara lanet ediyorum
 

Artık zalimlere lanet etmiyorum ben. Onlar zaten zalim. Zalim zalimliğini yapıyor, o vazifesini yerine getiriyor. Ben artık, Müslümanım diyerek zailim kadar cesur olamayan ve zalimin zulmüne sessiz kalan ve münafıklık yapanlara lanet ediyorum. 

Müslümanlar gerçekten İslam’ın gereğini yerine getiriyor olsalardı, salih Müslüman olsalardı zalim zulmünde başarılı olamazdı.

Müslüman geçinenler gözümüzün önünde yapılan katliamlar karşısında kanallarda hala şarkılar söylenip kahkahalar atılıyor. Nasıl da içten içe gülebiliyorlar. Nasılda yataklarında rahat uyuyabiliyorlar çocuklar öldürülürken. 

Bütün bu katliamları yaptıranın İsrail olduğunu anlamazken, hala Yahudi malları Müslümanlar tarafından keyifle alınabiliyor ve satılabiliyor benim Müslüman ülkemde. Bir ay Yahudi menşeili ürünlere boykot yapsak göreceksiniz nasıl da duracaktır bu zulümler. 

Ölenlere acımıyorum çünkü onların şehit olduklarından adım gibi eminim. Ben sessiz kalan vicdanlara, insana benzeyen insanlara acıyorum. Atılan kahkahalarına acıyorum. 

Sosyal paylaşım sitelerinde hala bu katliamları göremezlikten gelen, abbur-cubbur konuları paylaşanlara acıyorum. Zalimin zulmüne lanet okunan paylaşımları bile paylaşmaktan aciz olanlara acıyorum.

YA RAAABB… BANA İSRAİLİN YERLE BİR OLDUĞUNU GÖSTERMEYECEK MİSİN…????? 

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..