Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '14

 
Kategori
Deneme
 

Ben babamı istiyorum...

Ben babamı istiyorum...
 

...Yüreğimin depremlerinde.... yüreğim sökülüyor .....


Ne anlamı var ki içimde yaşattığım sevginin, sözlerin ...... Şimdi sen gittin ya özleminin kokusu burnuma, içime vuruyor ya, keşke seni bu kadar çok sevdiğimi her anımda yüzüne haykırabilseydim ... Keşke... Keşkelerim oldu yüreğimin depremlerinde ............

Yaralanmış bir akşam vakti ömrüm diyor ya İlkay Akkaya yüreğimin acısını anlatmaya hiç bir harf bulamıyorum sanki harfler yanyana gelmekten kaçıyor sanki ne desem boş geliyor hani sen yoksun ya kokun böyle vurup duruyor ya hani büyük kızım beni hastanaye götürecek dedin ya kulaklarımda o anki sesin, bana bakışların gitmiyor.

Şimdi sen yoksun ya gülüşlerim eksik, bakışlarım donuk hani derdim ya hep neden ben ciddi duramıyorum hep  gülümsüyorum diye bak şimdi istesem de gülemiyorum gerçi istediğim de yok ya....

Babalar kızlarının idolüdür derlerdi pek ciddiye almazdım. Sen gittin ya şimdi düşünüyorum da sen benim idolümden öte amacımmışsın birbirimizi ne kadar sevsek de hayat denen savaşın içinde ayrı cephelerde vuruşupta sevgimizi yaşamaya doyamadığımız savaşmaktan çoğu zaman buna fırsat bulamadığımız.

Bak şimdi savaş hayat dünya umurumda değil...Ben seni istiyorum babam, gelemeyeceğini bildiğim an daha da çok istiyorum ve canım canımdan çıkıyor.

Ben....Ben...

Babamı istiyorum......Küçükken ayağıma çarpan taşa kızan, yaramazlığımdan ötürü yere düştüğümde kaldıran, anneme neden bakmıyorsun diye söylenen kucağına aldığı gibi doktora koşuşturan, durmadan çalışan bizi bolluk içinde büyütmek için çabalayan babamı istiyorum....

Babamı istiyorum... Çukulatayı çok seviyorum diye en iyi markalardan çukulata alıp anne olmuş kızına çocuk gibi çabuk gel çukulata aldım diyen babamı istiyorum....

Üzüldüğümü gördükçe daha çok üzülen, bakışlarımdaki hüznü anlayan benden çok hüzne dalan babamı istiyorum....

Seni özledim deyip  sen öpmesen de ben seni öpeceğim deyip sarıldığım babamı istiyorum..

Ben çok birşey istemiyorum ben sadece babamı istiyorum ....

Ben sarılmak öpmek koklamak istiyorum başka birşey istemiyorum ki... Hani babaların gölgesi yeter derler ya ben gölgeni istiyorum içimin yangınını gölgende dindirmek istiyorum.

Babalar çok uzaklara gidince özlediğinde üzülme diye rüyalarımıza girerlermiş ya sen de geldin sarıldım ya... Nasıl güzeldi... Ben seni çok seviyorum dedim sen de gülümsedin biliyorum dedin ya işe o halini istiyorum ama yanımda olarak sıcağını duyarak

Ben babamı istiyorum sarılıp bırakamadığım öpmeye doyamadığım o unutamadığım tadı istiyorum...

Ben babamı istiyorum... Çok özledim..

Babamı istiyorum.....

İstiyorum azıcık birazcık gelsin göreyim konuşayım öpüp koklayayım istiyorum...

Ben babamı istiyorum !

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..