Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Ben bir iskeleyim

Ne insanlar gelir buradan giderler

Dertlerini bütün bana dökerler

Bazen olur bana güler geçerler

Ben bir iskeleyim Büyükada da

Yurduma burada hizmet veririm

Bazen üzülürüm neler görürüm

Karadan denize köprü olurum

Ben bir iskeleyim Büyükada da

Yolcu gemileri gelir uğrar da

Her yolcunun ayrı bir derdi var da

Burada çok mutluyuz ben de onlar da

Ben bir iskeleyim Büyükada da

Eski bir iskeleyim dururum burada

Kızlar buradan geçer gönlüm hovarda

Sana anlatacak ne sırlar var da

Ben bir iskeleyim Büyükada da

 
Toplam blog
: 111
: 123
Kayıt tarihi
: 30.09.12
 
 

1952 İspir doğumlu Ozan Nurettin Aktaş'ım. İlk ve Orta Okulu İspir'de Liseyi İstanbul'da okudum. ..