Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '16

 
Kategori
Deneme
 

Ben bir kadınım!

Ben bir kadınım!
 

Yaşım önemli değil. Her yaşta olabilirim kadın olmak için. Kadın olmayı seviyorum ben. Şiir kokarken küfre gitse de adım. Şiddetli sevilmelere kurban gitti canım, ama ben bir kadınım.
Ayakta duracak halim olmayabilir bazen, ama hayatta duracak nedenlerim hep vardır, bir erkekten çocuk sahibi olmak için önce o erkeği adam yapmam onu  büyütmem gerek ama ben bir kadınım. Hah doğru, erkekler gibi patlatamam kahkahayı sokak ortasında. Bin mana yüklenir bir gülüşüme sokak kadınına çıkar adım. Mutluluktan ağlayan kadınlar vardı bir ara bilir misiniz? Hani gülüşleri tuzlu olan kadınlar? Bilirsiniz, bilirsiniz.. Hepsini tuz buz ettiniz. Yargılarınıza göre 90 60 90 bedenler çizdiniz. Sonra o bedenlere yaslanmayı red ettiniz. Bakımlı olmayı şart biçtiniz. En güzel makyajı siz bildiniz. Yılının trend morlarına boyadınız. Ama ben bir kadınım, bedenim ruhumdan önce gelir. Küçük yaşta da evlendirilebilirim. Makina, inşaat, elektronik mühendisliği bölümlerinde tek kız da olabilirim.
 
Ama ben bir kadınım eteğimle ya da baş örtümle bir sokaktan geçerken rahatsız bakışlara seviyesiz cümlelere maruz kalabilirim her daim. Kocam kadın kısmı evde oturur diyebilir demese bile başardığım işleri kıskanabilir , sokak kadını olduğum gibi ev kadınına da geçiş yapabilirim bir anda. Özgürüm de aslında, Anne olmayı ben seçebiliyorsam eğer.
 
Ama ben bir kadınım zorla da alınabilir namusum, zihniyetsiz bir dile de düşebilir ruhum. Ben kadınım bir teste bakar katilimin cezası. Kör alfabesi değilim dokunarak tanıyacağın. Bacaklara degil, bedenime değil ruha ve yüze bakmaktır adamlık anlayacağın. Ben bir kadınım, dünya da bir kez, bir gün, bu gün kadınım...
 
"8 Mart' a ithafen..."
 
 
Kayıt tarihi
: 27.05.16
 
 

Daktiloya Çekilecekleri Biriktiren İstifçi ..