Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Ben böyle de mutluyum

Ben böyle de mutluyum
 

Yıllar önce topladığın kır çiçeklerini kuruttum.

Kitap aralarında özenle saklıyorum.

Uzun yıllar Geçti aradan, ben hala dün gibi,

Senli o günleri yaşıyorum.

Her Pazar,

Alıp başımı, Anadolu Hisarı’na gidiyorum.

Çaresizlik işte benim ki;

Arada bir arkama bakıyorum.

Gelecekmişsin hissine kapılıyor,

Gözümü Yoldan ayıramıyorum.

Hayaller kuruyorum.

Esen rüzgardan medet umuyorum.

Teninin Kokusunu tekrar duymaya çalışıyorum.

Oturduğumuz kocaman kaya vardı ya;

Hani denize karşı, senin de çok sevdiğin,

Ben yine, her Pazar saat onda oradayım.

Tek başıma,

Taşlara ismini yazıp, denize fırlatıyorum.

Kır çiçekleri topluyor,

Onlardan sana, rengarenk taç yapıyorum.

Martılara simit atıyorum..

Gün akşam oluyor,

Öksüz, mahsun çocuklar gibi boynu bükük,

Anadolu Hisarı’ndan ayrılıyorum.

Seni bilemem ama, ben böyle de mutluyum.

Dün olduğu gibi, bugün de

Her şeyimi, yokluğunda,

Seninle, doyasıya Paylaşıyorum..

Saadettin Güven

İstanbul
 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..