Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Ben böyleyim amirim..

Ben böyleyim amirim..
 

Ben böyleyim amirim.
Ben böyleyim;
Hep bir yerlere giderim,
bir yerlerden gelirim.. 

Sayması uzun be amirim,
ben böyleyim;
Yüreğim burkulsa da,
koşarım aşkın davetine..
Katlanmak gerekse de bir kadının azametine,
hayat dalgalarının fırtınalarını ,
gene de ben mühürlerim.. 

Sorma amirim sorma.
Seni bilmem ama ben böyleyim;
Varsayalım,
Aynı kaderin iki suçlu okundan,
ya da aynı çarmıhın iki kanadından,
aynı mezarın iki gövdesinden biriyim..
Neticede,
uyumsuz, asi, saygısız bir mahsül,
hüzünlü bir hasat gibi beklerim.. 

olmazsa,
uyurum, dağılır içimdeki sis, bir güneş doğar,
unuturum, tükenirim.. 

 
Toplam blog
: 54
: 393
Kayıt tarihi
: 13.07.11
 
 

İstanbul'da yaşıyorum. Lise yıllarımdan beri minik denemeler yazıyorum. İnternetle tanışmamız biraz ..