Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Sevmiş bulundum!

Sanki sen padişah kızı bense garip çobanım
Her acıyı sende yaşadım gençliğimi eskittim
Çok denedim ama sensizliğimi yenemedim
Gamzelerinin çukurunda kendimi kaybettim

Dünyaları verseler değişmem saçının bir teline
Gözlerin için gözümü sakınmam hiç budaktan
Bırak artık omuzunu silkmeyi dudak bükmeyi
Ağzım dilim kurudu güzelim sana yalvarmaktan

Oysa anamın tek oğluyum bir dediğim iki edilmezdi
Ama kaderimi senin çizeceğin hiç aklıma gelmezdi
Acı çekmeye alışkın değildim sayende öğrendim
Sevmiş bulundum bir kere gönlüme söz geçiremedim


 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..