Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ben'ce Aşk..

Ben'ce Aşk..
 

''Bana aşk'ı tarif edebilir misin ''diye sormuştu bir arkadaşım bana. Bunun üzerine ben de nacizane aşk'a dair, aşk'ı anlatan bir şeyler yazmak istedim.. Aşk birdenbire mi olur, kalıcı mıdır, yoksa geçici olan nedir??

''ilk aşk'ını hatırlıyor musun''diye soru almışızdır mutlaka arkadaş sohbetlerinde..ne bileyim belki oglunuz..belki kızınız sormuştur size..

O an sadece ve sadece; çocuklugumuz, gençliğimiz gelir gözlerimizin önüne. Hatırlıyoruzdur mutlaka ama o ilk yaşanan, hatırladıgımız genelde ilk yaşanan 'aşk'degildir ki.. Karşı cinse hissettiğimiz ilk kımıldanışlar.. heyecanlardır..

Ve heyecanlar, kısa süren kalp çarpıntılarıdır.. ve gelip geçicidir bazen. Biz büyüdükçe, adını 'aşk'koydugumuz heyecanlarımız artar. Sadece,o'nsuz olamadıgımız heyecanlarımız tutku şeklini alır..Biz bu tutkulara da 'aşk'deriz bazen.

Yaşadıgımız,kendi kendimize bile adlandıramadığımız bu güzelliğe 'AŞK' demek için 'ne olması gerekir'mi diyorsunuz??

Bence Aşk; aradan uzun zamanlar geçse bile size her baktıgında içinizi titretmesidir...

Sabahları uyandığınızda aklınıza ilk gelen şeydir,ve ilk o'nun sesini duymak istersiniz..

Ve kendinizden önce,onu düşünüyorsanız eger,

ve halaaa elinizi tuttugunda kalp çarpıntılarınız oluyorsa...evet yaşadıgınız şey AŞK'tır..

Hiç bitmeyecektir merak etmeyin...

Kalp çarpıntılarınızın uzun sürmesi dilegi ile..

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..