Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '09

 
Kategori
Blog
 

Ben çıtamı yükselttim!

Ben çıtamı yükselttim!
 

Bendeniz cennetkuşu, anladı ki, yazılarımı okuyan garanti 100 dost var.
Geçenlerde,iki ayda 100 hit almayan yazılarımı sileceğimi belirtmiştim. Bir kaç itiraz geldi. Olumlu olarak..

Buna tehdit diyenler de oldu, öyle algılayan kişilerin benim yazılarımı okumasına ihtiyacım yok.
Ben çıtayı iki haftaya yükseltmiştim.
Ve bu yazımla da taahhüt ediyorum. 8 Günde 100 hit almayan yazımı yayından alacağım.
Hatta, 500 kez okunup ta bir tek yorum almamış yazımı da yayından alacğım.

Daha yazacağım çok şey var.. Uzun ince bir yoldayım.

Ortalama okunma oranım 500 ü geçse de, gerçek okuyanları ben biliyorum.
Gerçek okunma oranım,100 civarındadır.

Okuyanlara selam...

Okumayanlar, zaten selamımı almazlar.. Onlara da selam..

Kriterlerime uymazsam, uyaran dostumun bileğini öperim..


***

M. Celalettin Avus- Büyükada

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..