Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '09

 
Kategori
Blog
 

Yukarısı sakal aşağısı bıyık, sustukça sıra bana gelecek

Yukarısı sakal aşağısı bıyık, sustukça sıra bana gelecek
 

Öner Samanlı; Gazeteciliğim ve Yazarlığımda Meğerse Havanda Dövmüşüm Dedi. (GAZETELER)


30 Yılı Aşkın Gazetelerin, Dergilerin bir Köşelerinde Yazmışız...

Gazeteler ve Dergiler çıkartmış, İmtiyaz Sahiplikleri Yapmışız...

Yıllarca, Sarı Basın Kartı Hamili Olmuşuz.....

Anadolu Basın Birliklerinde, Gazeteci Cemiyetlerinin Yönetimlerinde Görev Almışız.....

Dostlar gerçekten şimdi anladım da meğer bizlere üstad diyenler yağcılık olsun diye böyle derlermiş....

Derler ya kurt kocarmış da, dağlarda perişan olurmuş...?

Bizde öyle olduk işte...

Nostalji olsun diye, bu köşelerde takılıyor arada bir memleket meselelerine değiniyoruz ya, ne bilelim gazeteciyiz, yazarız sanıyorduk kendimizi....

Meğer biz ne yazarmışız, ne gazeteci....

Benim öğrencilik yıllarımda, öğretmenlerimiz temiz defterlerden başka birde, eskiler anımsarlar, sarı sayfaları olan müsvedde defterleri aldırırlardı.

Bizde günlük sil-yazlarımızı oraya kaydeder, sonra evde temiz defterlerimize geçerdik.

Benim bilirsiniz kamuya mal olmuş "MANTARNAME" hiciv yazılarım vardır, bunlar büyük edebiyat güncelerinde yayınlanmıştır. Hani Varlık, Hisar, Gösteri, Edebiyat vb. gibileri.

Diyorum ya biz demek ki mangalda su dövmüşüz....

Ya o da nereden çıktı, millet mangalda kül bırakmıyor ya, mangal ile havanı karıştırdık,

BİZ YILLARCA DEMEK Kİ HAVANDA SU DÖVMÜŞÜZ....

Şimdi de blog yazarlığı stajyeri edildik.

Gelen vuruyor giden vuruyor...

Allah sonumuzu hayra yora...

Bakalım gün ola devran döne....

MANTARNAMELER 40 BÖLÜM DÜ MALUMUNUZ,

GELEN GİDEN İKTİDARLAR,

SIKI VE GEVŞEK YÖNETİMLER,

Tık demedi, blok blok tuğlaların altında eziliyor şimdilerde kimliğimiz,

Ne zormuş arkadaş bu blok blok yerlerde olmak...

Ha birde meşhurnrrr bir halk deyimi vardır bilirsiniz,

Bizim havanda su döven yazım hayatımızı bir tarafa bırakalım şimdi....

DAVUL ZURNANIN DÜĞÜNDEKİ ADI SAZ,
SOKAR SENİ SİVRİSİNEK BİRAZ BİRAZ...

EEE N'APACAKSIN

KOCAMIŞIZ GAYRI, MEYDANLAR ELLERE KALDI....

ALLAH RIZASI İÇİN ŞU YAZIMIZA BİR YORUMMMM...

YORUMCULAR, YORUMCULAR,

NEREDE BENİM ÜÇ KÖFTEYİ BEŞ KURUŞA ALDIĞIM YILLAR...

ÖNER SAMANLI
onersamanli@hotmail.com

BLOK BLOK YAZANLAR ARASINDA
STAJYER ÇIRAĞI ADAY ADAYI

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..