Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '18

 
Kategori
Şiir
 

Ben'de Saklı Ben

Ben'de Saklı Ben
 

Bedenim ruhuma dar

Taşıması çok ağır

Yük oldu Ruhum

Ben Neredeyim?

Ben Bende miyim?

Ruhumdaki Ben Elbisem olan'la aynı değil

Hangisi Benim?

Aslım?

Beni Ben yapan nedir?

Ben dünyadayım, ya Ruhum nerededir?

Gönlüm, nefesim?

Yollarımızın,

Dünya hikayesinin,

Olmazların, olguların

Ahîri var dediler...

Son sondur da...Ya Bizler?

Durağımız nereye?

Ebedi olana varabilecek mıyız?

Sorum sorudur, 

Cevabı var elbette. 

Düşüncelerde; Fikirlerde,

Bizlerde gizlidir.

Özümüzü Dinleyelim,

Kulak asalım...

Anlatalım, konuşalım.

Aslında...

"Arayan bulur Kendi Benini..."

 

 
Toplam blog
: 12
: 251
Kayıt tarihi
: 31.12.17
 
 

"Büyük düşün ama küçük başla" Ileri devam et! ..