Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '07

 
Kategori
Güncel
 

Ben de sarığımı ve cübbemi istiyorum !

Türban, özgürlüğün ilk adımı !

Yaşasın özgürlük, özgürlük gibisi var mı !

Süslenecek çarşı pazar. Gözümüz gönlümüz açılacak.

Fesliler fesleriyle, sarıklılar sarıklarıyla, cübbeliler cübbeleriyle arz-ı endam edecekler.

Türbanlılar türbanlarıyla, çarşaflılar çarşaflarıyla, feraceliler feraceleriyle mutlu olacaklar

Çağı yakalamamız gerekiyordu, bu gidişle yakalayacağız.

Bu ilk adım, arkası gelmeli...

Öncelikle kadınların erkeklerin bindiği otobüsler ayrı olmalı.

Okullarımızda, kızların erkeklerin sınıfları ayrılmalı.

Erkek hastaya erkek doktor, kadın hastaya kadın doktor bakmalı.

Yaşasın özgürlük, özgürlük gibisi var mı?

Çoktan beri özlemiştim, Adana işi şalvarımı. Bir de taktığım zaman ibrişim kuşağımı, keyfime diyecek yok. Sarığımı da unutmamalıyım..

Bir de elime aldığım zaman asamı, tutarım okulun yolunu.

Türban sadece üniversiteler için değil, ilköğretim içinde serbest olmalı. Özgürlük tam olarak uygulanmalı.

Böylece, ak ile kara ortaya çıksın. Kimin ne olduğu meydana çıksın.

Eskiden belli olmuyordu, kim dindardır, kim değildir. Böylece her şey ortaya çıkacak. Bazıları yalandan, sahte türban takabilirler, bunlara karşı uyanık olmak gerekir !

Sahtelerinden sakınalım. Türbanlı, çarşaflı, cübbeli "yakinimdir" diyenlere dikkat edelim. Kandırılmış olabilirsiniz. En iyisi herkese bir numara vermek lazım.

Bu işi tam yapalım. Ben de sarığımı ve cübbemi istiyorum. Derslerime cübbem ile girebilmeliyim!

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..