Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '10

 
Kategori
Deneme
 

Ben gördüm iki gözüm

Ben gördüm iki gözüm
 

Sen güneşin insanı üşüttüğünü gördünmü hiç? Ya ayın ateşiyle yandımı tenin? Yolda yürürken şarkı söyleyen bir papatyaya rastladın mı hiç, sen de onunla şarkılar söyledin mi?

Ben söyledim iki gözüm.... ben söyledim...

Altın sarısı haziran dikenlerini seyrettin mi içinde geçmişe bir özlemle? Hiç uzandın mı sırtüstü, boş vermişliğin keyfini süren çimlere? Havada uçurtma uçuran kuşları gördünmü, ya ağaçları tutuşan elele? Dağları gördünmü sabah erken güneşi karşılarken? Büründüğü rengi gördünmü güneş için.? Akşam güneş batarken yanaklarının al al olduğunu gördünmü denizin?

Ah ben gördüm iki gözüm ....ben gördüm...

Sabah yatağından uyandın mı hiç kuş sesleriyle? Ya bahçende çocuklar gördünmü neşeyle oynaşan? Beyaz bulutları koparıp yiyesin geldimi içinden? Bulutları koparıp parça parça, çubuklara dolayıp çocuklara pamuk helva diye veresin geldimi hiç ?

Ya gök kuşağını alıp yiyesin... Yeşil bahçeler gördünmü yemyeşil , ? Masmavi denizlerin içinde yüzen balıklar , kuşların özgür uçtuğu bir gökyüzü gözleri kamaştıran...

Ben.. gördüm iki gözüm.....

Sen hiç bacası tüten evlerde uyudun mu? Soğuk günlerde yorganın oldu mu ya da kalın bir ceketin?

Benim oldu iki gözüm...

İstediğin hayali özgürce kurabileceğin günlerin, yazacağın kalemin, ve bir fırçan oldumu hiç, ya sevilip sevdiklerin..Sen hiç mutluluktan ölecek gibi oldun mu...iki gözüm....Ya gerçek bir dost gördüğün?

Ben... gördüm iki gözüm..... Ama sadece rüyaymış uyanınca anladım......Olsun....rüyada olsa ....

Ben..... gördüm iki gözüm .....ben gördüm......


Yazan:

Serpil Topaloğlu

21.7.2010

 
Toplam blog
: 42
: 437
Kayıt tarihi
: 01.08.09
 
 

Asıl mesleği ressam. Resme olan ilgisi ikokul öncesine dayanır. İlköğrenim ve liseyi  Aydın '..