Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Ben hayatta en çok annemi kıskandım!

Ben hayatta en çok annemi kıskandım!
 

Çocukken derlerdi ki

Ama annen çok güzel,

Sana hiç benzemiyor!

Ya kız kardeşim...

o benzerdi işte!

Beni  benzetemezlerdi

 

Belgin güzel, Tamer yakışıklı

ben eh işte,

Tam halası kılıklı.

Yahu halamın nesi var!

Yooo Allah için halan çok güzel

Senin sadece huyun benzemiş ona!

Derler miydi?

Derlerdi billa!

Sevineyim diye tabii

 

Güzel bir annem vardı

ve inanın ki huyu daha güzeldi

Akıllı, çekici, hoş sohbet ve zarifti

Bende hantal bir kabalık vardı

O yüzden ben annemi kıskanıp

babamı sevdim.

Annemi sevmediğim günler,

Hatta aylar yıllar oldu!..

 

Velhasıl ben onu hep kıskandım..

Sevip sevmediğimi hiç anlamadım!

Peki bu şiiri niye mi yazdım!

Şey, ben size

onu aslında

çok sevdiğimi söylemek istedim..

Berrin Aksu

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..