Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Ben hep seni seveceğim

Ben hep seni seveceğim
 

Çok uzakta olsan da

Hiç sesini duymasam da

Karşıma hiç çıkmasan da

Ben hep seni seveceğim

 

Hiç yüzünü görmeden

Hiç sitem etmeden

Seni hiç kirletmeden

Ben hep seni seveceğim

 

Çok yukarılara çıksan da

En diplerde olsan da

Beni çağırsan da, kovsan da

Ben hep seni seveceğim

 

Suretini değil senin ruhunu sevdim

Sadece dokunmak değil benim sevgim

Fark etmez sen beni sevdin, sevmedin

Ben hep seni seveceğim

 

İnce ince işledim seni içime

Yüzün bir yıldız gökyüzünde

Yoksun diye pişman değilim sevdiğime

Ben hep seni seveceğim

 

Mevsimler değil, yıllar geçse

Saçına aklar düşse, belin bükülse

Yolun sonunda, en son nefeste

Ben hep seni seveceğim

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..