Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '14

 
Kategori
Güncel
 

Ben insanım!

Ben insanım!
 

BARIŞ!


Tüm ölümler acıtır canımı.
15 yaşındaki Berkin için de kan ağlarım
17 yaşındaki Esma için de…
Çünkü ben insanım!
Kesilen bir ağaç da vicdanımı sızlatır
Yakılıp yıkılan bir şehir de…
Çünkü ben insanım!
Ne ayakkabı kutularını unuturum
Ne de edilen beddualara kulak asarım…
Çünkü ben insanım!
Siyah adamın da hakkını savunurum
Beyaz adamın da…
Çünkü ben insanım!
Afganistan için Suriye için Mısır için de canım yanar
Deniz için Yusuf için Hüseyin için de…
Çünkü ben insanım!
Berkin’in annesinin feryadı da dağlar içimi
Şehit polisin gözü yaşlı yetimi de…
Çünkü ben insanım!
İnsan ayrımı yapmam
Din ayrımı yapmam
Mezhep ayrımı yapmam
Renk ayrımı yapmam
Görüş ayrımı yapmam
İnsana insan olduğu için değer veririm
Çünkü ben insanım!
Yapılan zulmü unutmam
Ancak intikam duygusuyla da yanmam
Çünkü ben insanım!
‘’Yurtta sulh’’ der
‘’Cihanda sulh’’ diye haykırırım.
Çünkü ben insanım!
Çünkü ben İNSANIM!

 
Toplam blog
: 2
: 313
Kayıt tarihi
: 11.03.14
 
 

Şu an üniversite sınavına hazırlanan ama " Ahh! Yeter artık yahu. Bıktım! " diyerek blogda bir şe..