Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Ben Mustafa Kemal'im

Ben Mustafa Kemal'im
 

Ben Mustafa Kemal'im


BEN MUSTAFA KEMALİM....

Başım dik, alnım ak, cesur yürekliyim
Doğruluğu, dürüstlüğü kaybetmeyen
Vatanı için canını çekinmeden veren
Türk kanı taşıyan, ben Mustafa Kemal'im

Dinimi layıkıyla yaşamaya çalışan
Dil, din, ırk ayırımı yapmayan
Öküz altında buzağı aramayan
Ben tam ortasından Mustafa Kemal'im

Menfaati için değil, Vatanı için var olan
Sorumluluğun bilincinde yaşayan
Hainlere pabuç bırakmayan ben
Barışçı, güçlü, mert Mustafa Kemal'im

Vatan için kan döken, can veren şehitlerimizin
Bayrağının kıymetini, özünü, gücünü bilenlerin
Yeri geldiğinde karşısına çıkacağım şerefsizlerin
Hesap soracak olan ben, Mustafa Kemal'im

AHMET İDİZ....

 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..