Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '11

 
Kategori
Deneme
 

Ben nasıl bir erkeğin kadını olmak istedim...!

Ben nasıl bir erkeğin kadını olmak istedim...!
 

isşte böyle


Bir erkeğin kadını olmak istemiştim, ömür boyu... 

Ama öyle sıradan bir erkeğin değil, özel mi özel bir erkeğin kadını olmak, sadce yakışıklılıkla işim olmaz, ön yargılarla da... 

Kim demiş ki kadınlar aptal erkek ister diye, ben çok zeki bir erkeğin kadını olmak istedim, zeki olduğu kadarda masum bir çocuk gibi yeri geldiğinde saf görünümlü, yerinde celtilmen, cazibeli seffaf, su gibi saydam bir erkeğin kadını olmak istedim... 

O kadar zeki olsun ki hem, neyi, niçin, yaptığımı da o kendiliğinden anlasın istedim. "Vallahi billahi " ile başlayan açıklamalar yapmak zorunda kalmayacağım bir erkeğin kadını olmak istedim.. 

Bazı erkekler anlatırlar ya tavla da eşlerinin kendini yendiğini, işte o da güzeldir ama, böylece yenilmeyi kabul eden, tavla zar işi... 

Ben öyle bir erkeği istedimki santranç tahtasını bana dar etsin, fillerimi, atlarımı önüme katıp beni kovalasın istedim. Her kovalayışında koynuna atılıp sıkıca sarılmasını istedim... 

Beni o erkek mat etsin istedim... 

Ben öyle özel bir erkek istedim ki; sığımasın, ağlamasın, sinirlenmesin benden nimet beklemesin, hepsini söke söke kendi yapsın istedim. Kim demiş ki, kadınlar sığınacakları bir erkek istemez. Ben omzunda ağlayacağım bir erkek istedim. Ama beni buna pişman etmeyecek, o gözyaşlarının zayıflık değil, duygu seli olduğunu bilen ve göz yaşınakurban olurum senin diyebilecek bir erkeğin kadını olmak istedim. Gözyaşlarımın sevdiğimi anlattını anlasın istedim... 

Yürekli olsun istedim tabiki benide ateşlesin istedim. Yapmadığım , ötelediğim işleri bana yaptırsın istedim. Ama öyle klasik erkek yöntemi ile canımı sıkarak, sende birşey bilmiyorsun diye söylenerek değil, bana örnek olarak beni utnadıracak yapsın istedim... 

Yetenekli bir erkek olsun istedim. Gerektiğinde hani ben yemek yaparken bana yardım etmesini, yeri geldiğinde mutfağa geçip yemeği hazırlayan bir erkek olsun istedim... 

Yardımsever bir erkek olsun istedim. Kendi parasını kazanan bir erkek olsun ama benim parlardan haberi olmasın istedim. Fakat o paralarla mesala birilerine yardım ettiğimi anlasın sonrada bunu ona anlatmak istedim... Böylece benimde zengin gönlümün yardımseverliğimin değerinide anlayabilecek bir erkek olsun istedim. O ay bitçede verilen açığın sebebini bana belli etmemesini istedim ama birine el uzattığımdmı anlasın istedim.. 

Delikanlı bir erkeğin kadını olmak istedim, hani onca erkeklerin arasında ele avuca sığacak, yüreğimi keşfedecek bir erkeği istedim. Sokakta biri laf attığında hemen üstesinden gelmesini istedim. Şöyle gözüpek bir erkek istedim.. 

Öyle delikanlı olsun ki Çok bakımlı, kendine özen gösteren, her başarısında beni anlatan, her çıkan sözün biri ben olan bir erkeğin kadını olmak istedim. Öyle biri olsun kine beninde beni yaşatan, bir duyan bir daha duymak için çırpındıran olsun, her gören kadını ne çok seviyormuş diye sözleriyle çalkalandıran bir erkeğin kadını olmak istedim... 

İşte öyle bir erkek olsun istedim. Kıskançlıkta yapabilirm bu durumda tabiki işte bunuda hoş görecek bir erkeğin kadını olmak istedim... 

Bana şiirler, öyküler yazdıracak kadar, ruhumda fırtınalar koparacak, şiirlerimi okudukça okuma ihtiyacı isteyen bir erkeğin kadını olmak istedim. Üzgün olduğumda hiç bıkmadan sevdiğini söyleyen ama sonrada canıma can katacak bir erkeğin kadını olmak istedim. Birlikte içtiğimiz kahvede şekerim olsun, sıcağıyla avutan bir erkeğin kadını olmak istedim. Falına baktığımda karşısına bir kadın çıkarıp sonrada bu ne deyip kızmayan şakadan bana evet deyip sonrada hesap soracağım bir erkeğin kadını olmak istedim... 

Öfkeli, sinirli, olmasyanı olurmu demeyin, ben vallahi öfkeli sinirli olmayan bir erkeğin kadını olmak istedim. Ben kanatkar, toz gözlü, bir erkeğin kadını olmak istedim. Öyle bana ahmet beyin eşi şunu istemiyor biliyormusun demeyecek bir erkeğin kadını olmak istedim. Ben borcumuz çok sana şunu alamam, buraya gidemeyiz diye değil hemen yapmak için çaba sarfeden bir erkeğin kadını olmak istedim. Ben yokluğudatatmış ama günü geldiğinde varlığın içinde yaşamış bir erkeğin kadını olmak istedim. Ben servetini elinin tersiyle itmiş gerçekten soğan ekmek yenecek günlerde de beni sevecek bir erkeğin kadını olmak istedim... 

Ben işten gelen, geldiğinde kapıyı açtığımda bana seni seviyorum , seni çok özledim deyip koynuma sarılan bir erkeğin kadını olmak istedim. İşten geldiğinde yoruldum demeyip, hiç dert etmeden yanağıma buse kondurup kol kanat geren bir erkeğin kadını olmak istedim 

Ben derdimi anlatmak istemediğimde beni sıkıca sarıp gözlerinde kaybolan bir erkeğin kadını olmak istedim.. Ama bunu beni yormadan yapabilecek istedim. Ben onurum için mesala rutbedeb ve makamları terketmem diye söylenen değil ama biz senle daha gurur duyacağımız yerde olacağız diye söylenen bir erkeğin kadını olmak istedim. Ben bir eşi yada sevgiliyi sadece geleceğin garantisi huzur ve güvenin timsali olarak görmeyen aşkın kıymetini bilen bir erkeğin kadını olmak istedim. Ben kural tanımayan aile kurallarının aşkı zehirlediğini bilen, aşkı için hani tahtını da bırakabilecek, herşeyi herkesi elinin tersiyle itebilecek bir erkeğin kadını olmak istedim... 

Ben romantik, celtilmen, çılgın bir erkeğin kadını olmak istedim. Sokakta ve bir mecliste tam bir beyefendi, gecelerde ise koynumda çılgın bir erkeğin kadını olmak istedim. Ben sır tutabilecek bir erkeğin , ben halden anlayacak bir erkeğin kadını olmak istedim... 

Merhametli olsun istedim ben o erkeği, yeri geldiğinde anne gibi olabilecek, mesala ben uyurken üstümü örtecek bir erkek olsun istedim... Ve örtüp gitmesin hemen birde uykumda yanağımdan öpsün istedim. Hatta uyurken yanımda olup beni seyretmesini, başımı okşayan bir erkeğin kadını olmak istedim... 

Ben bir söylüyorsam sevdiğimi, iki defa söyleyen, her defasında alnımdan öpen bir erkeğin kadını olmak istedim. Durup durup sarılan, yanağımdan makas alan, burnumun üzerine parmağıyla dokunan bir erkeğin kadını olmak istedim. Ben yıldızları birlikte seyredebileceğimiz, dizime yatabilen ve o sırada saçını okşamak istedim. Ben sofrada mum yakabilecek, şarkımız çaldığında gözümün içine bakıp gülümseyecek, yatmadan önce her gece beni duygularıyla dansa kaldırabilecek bir erkeğin kadını olmak istedim... 

Ben bir gece yarısı uyuduğumda, çocuğumuz uynaıp ağladığında uynadırıp kal bak çocuğa demeyen bir erkeğin kadını olmak istedim. her gece yatağa yattığımız da gece yarısı uyanıp bir buse kondurup tekrar uyuyan bir erkeğin kadını olmak istedim... 

Öyle bir erkek olsun ki herkes beni kötülediğinde sadce bana yastan diyen bana güvenen bir erkeğin kadını olmak istedim... 

Yeri geldğinde süprizler yapan, sen yorulma aşkım deyip bana yardım eden erkeğin kadını olmak istedim. Alış verişe gittiğimizde öncelik bana tanıyan ve beni giyindiren, bu sana daha güzel yakıştı deyip daha güzel olmamaı sağlayan bir erkeğin kadını olmak istedim... 

Bir yere giderken hazırlanmaya çalıştığımda bana yardım eden daha güzel ol diye kol kanat geren ve çok güzel oldun deyip seni kıskandım diyen bir erkeğin kadını olmak istedim... 

Hastalandığımda bana kol kanat olan, sen iyileş deyip üzerime titreyen, iyileşmem için çaba sarfeden, seni seviyorum aşkım deyip her ihtiyacımı gideren bir erkeğin kadını olmak istedim... 

Arkadaşlarla sohbet ettiğimizde yeri geldiğinde beni öven, beni her an sevdiğini söyleyen ve sonrada ne çok seviyor diye sözleri duyulan bir erkeğin kadını olmak istedim... 

Güvenilir, kalbi dini bütün, özünde sadık, gönlünde mütevazi, kalbinde ben olup yaşatan, bakışında tatlı hülya, konuşunda sevecan, dokunuşunda çiçek gibi açılan bir erkeğin kadını olmak istedim... 

Bir ortamda birlikte yemek yemeğe gittiğimizde öncelik bana yerimi gösterip söyleyen, içtiğim sudan bir yudum alan, yeri geldğinde lokmasından ikram edebilen bir erkeğin kadını olmak istedim... 

Sabahları uynadığımda tatlı bir edayla gülüşünde taviz vermeyen sıkıca sarılıp sonrada yanağıma buse konduran bir erkeğin kadını olmak istedim... 

Bir yalnış yaptığımda beni o yalnıştan kurtarıp daha sonra köşeye çekip aşkım diye sarılıp kucaklayan bir erkeğin kadını olmak istedim... 

Öyle istedim kine, ben yeri geldiğinde bir köyde bahçede köylülşer gibi giyinip, evde bir hanım efendi olup, sokakta kibarcık sevecan olduğumda beni her halimle kabul eden bir erkeğin kadını omak istedim... 

Öyle bir erkeğin kadını olmak istedim ki her iki cihanda da aşkımız sürmesini ve sonsuz bir hayatımız olmasını istedim.... 

Ben böyle istedim işte dostlarım,
Ben böyleyim...
Var biliyorum
Siz ne olur bana yerini söyleyin... " hacer teke " 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..