Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Ben neyim ki

Ben neyim ki
 

Ben neyimki bir zamanlar yok idim.

Bir meçhulum alem beni neylesin

Şimdi azım doğduğumda çok idim

Ben susayım kalem kağıt söylesin

Çıkıp gökyüzüne seyran edeyim

İnip yeryüzüne garka gideyim

Divanedeyim akıllıyı nideyim

Ben gönlümü gönlüm beni eylesin

Dünya dedikleri dumansız ocak

Dönüp dönüp elbet birgün duracak

Bir varmış bir yokmuş masal olacak

Kimse kalmayacak kimler dinlesin

Kim geri çevirmiş geçen zamanı

Kim sürmüş sefayı kim tutmuş şanı

Ne Karun'u kaldı ne Süleyman'ı

Bu faniyi kimse baki bilmesin

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..