Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Ben ona Bayram derim

Ben ona Bayram derim
 

Her gün, baklava, kadayıf yiyeceğine,

Baktığında,

Gözlerinin içi gülen, bir yüz görebiliyorsan.

Sana güvenmekle, yanılmadım diyebiliyorsan.

İşte,

Ben ona Bayram derim.

İyi ki varsın,

Sensiz bir yaşamı düşünmek,

Benim için, kabusların en büyüğü olur.

Ne olursun tanrım,

Ne olur.

Beni onsuz bırakma, onu bana bağışla.

Gibisinden,

Tanrıya yakarışlar, duyabiliyorsan,

İşte,

Ben ona Bayram derim.

Her yeni günle, Yüreğine, damla damla umut doğuyorsa.

Bakınca, mutluluk gözlerinden okunuyorsa.

İşte,

Ben ona Bayram derim.

Kısacası;

İnsanın canı kadar sevdiği, bir seveni varsa,

Elleri elinde, başı göğsünde,

Mışıl mışıl, huzur içinde, en tatlı ve derin uykularını

Uyuyabiliyorsa.

İşte,

Ben ona BAYRAM derim...

Saadettin Güven

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..