Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Ben sana demiştim

Ben sana demiştim;
Yol, istemeden uzaklaştırır bizi birbirimizden
Günü gelir..

Ve çok sesli bir sevi olur ruhumuz
Çünkü tek bir ana damar olduğu halde,
Başka pek çok damar da vardır kalpte
Bunu, ikimiz de biliyoruz.

Geçer dallardan baharların beyaz çiçekleri
Solar gün be gün ahir ömrümüz
Fakat aşk kalpten tamamen çıktığı gün,
Kopar damarlarımız hayattan ve hatta ölürüz.

Aşkın açtığı yaralardan akar taze gözyaşları
Sular içimizde kavruk kalan yerleri ömür
Günü gelir devam ederiz yaşamaya
Ve küllenmez dediğimiz o büyük yangınları
Bir anda söndürür..

Şimdi sana ölmek rolü düşüyor bu trajedide
Tizleri yükseldikçe artan geriliminde
Bana bir giden olmak düşüyor kemanlar eşliğinde
Sahnenin tam ortasında düşmen gerek yere
Gül yaprakları dökülmeli rüzgar efektiyle..

Ben sana demiştim;
Rol, istemeden ayıracak bizi birbirimizden
Sahnesi gelir..

 
Toplam blog
: 2
: 555
Kayıt tarihi
: 14.09.09
 
 

Önce insan gibi insan olmaktan yanayım. Bunun için en önemli şartın vicdanlı olmak olduğunu düşünüyo..