Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '10

 
Kategori
Öykü
 

Ben sana sorarım

BEN SANA SORARIM

3.BÖLÜM.

KOZAN MALİKHANESİ:

M:Aman Tanrım.Sen Esma mısın?Şey.Esma Hanım mısın?

Gözlerini ovuşturur Musa.

E:Evet Musa Abi.

Musa ıslık çalar beğeni ile.

Çiçek ellerini Musa’nın gözlerinin önünden geçirir.

Ç:Musa Abi, tamam kızlar.Esma nutku tutuldu Musa abinin.

E:Hiiih…hiihi…

Ç:Musa Abi…Kendine gel.Sen bize lazımsın.

M: Çiçek Hamın emrinize amadeyim.

Ç:Şimdi Sen Ürdün kralı Şah Musa Ladin’sin.

M:Ben mi Ürdün kralı Şah Musa Ladin’im?

Ç:Ben Türkçe konuşmuyor muyum Musa Abi?

M: Anladım Çiçek Hanım tamam…Ben Şah Musa Ladin’im.

E:Ben de senin kızınım sevgili babacığım.

B:Ve ben sevgili babacığım.

M:Siz..Binnur Hanım…Esma Hanım benim kızım mısınız?

E-B:Evet babacığım.

M:Of…İyice aklım karıştı benim.

B:Gel Musa..Otur şöyle sakin ol.Ben sana en başından anlatayım.

……………………

ARHAN MALİKHANESİ:

Ö:Çok önemli bu konuklar bunlar Behiye.

B:Niye Ömer?Bu telaş niye?

Ö:Gelenler sıradan kişiler değil Behiye.Ürdün Kralı Şah Musa ve kerimeleri.

B:Anladım.

Ö:Eğer ilişkilerimiz düşündüğüm gibi sonuçlanırsa Selim Cemal Kozan’ın kızı ile evlenmekten kurtulacak.

B:Desene bu Selim’in işine yarayacak.

…………………..

S:Neymiş benim işime yarayacak şey?

B:Baban yeni bir arayış içinde ARC için.

Ö:Konu şu ki Selim… Ürdün Kralı Şah Musa ve kerimeleri. Birkaç gün sonra buraya gelecek.

S:İyi de bundan bana ne?

B:Bana ne olur mu hiç.

Ö: İlişkilerimiz düşündüğüm gibi sonuçlanırsa Cemal Kozan’ın kızı ile evlenmekten kurtulacaksın Selim..

S:Hey be…Sonunda talih bana da gülüyor desenize.Günün en iyi haberi.

Ö:Çırağan Sarayında ağırlayalım Şahı ve kızlarını.

S:Bir de kızları mı var.?Aman Tanrım.Yağmurdan kaçarken doluya yakalanmayalım.

Ö:Selim sen kızlardan başka bir şey düşünmez misin?

B:Kime çekmiş acaba?

Ömer ile göz göze gelir Behiye.

Ö:Selim…Rezervasyonları ayarla.Konuklarımızla ilgilenirken yanımda olmanı istiyorum.

S:Ya niye hep ben? Diğer oğlunuzu pamuklar arasında saklıyorsunuz.Demir ilgilensin.

Ö:Öyle mi Selim Bey? Ben senin geleceğin için dişimi tırnağıma takayım.Sen… Tamam.Demir halleder .

S:Hah şöyle…Oh be…Ben çıkıyorum piliçler beni bekliyor.

………………..

3 GÜN SONRA

KOZAN MALİKHANESİ:

Ç:Her şey hazır kızlar.Yarın büyük gün.

E:Hazırda….İçimde bir korku var.Ya her şeyi elime yüzüme bulaştırırsam.Ya kalkamazsam altından.

B:Saçmalama Esma.Her şey yolunda gidecek.Hem ben yanı başındayım.

E:Biliyorum da Selim’i görünce kalp çarpıntılarıma nasıl engel olacağım… İşte onu bilmiyorum ben.

B:Sakin ol Esma.

Ç:Hiç…O da bizim gibi 9 aylık…Gerçi 10 gün fazlası var erkek olduğu için.Ama bu da çok doğal.

B:Çok eğleneceğiz çok.Sadece bunu düşün.Bir de intikamımız…

İntikam kelimesini duyan Esma’nın gözünde şimşekler çaktı o an.

E:Ben hazırım.Güç bende artık..

Ç:Hah şöyle Hi-man…Pardon Hi -woman…Hadi şimdi yatalım da dinlenelim yarın büyük gün.

MARİA’NIN BARI.

Selim , Zekeriya’nın kulağına fısıldar.

S:Nereden buldun bu kızları Zekeriya…Çok sıkıcılar.

Z:Ne bileyim üstat.Çekirge bir sıçrar iki sıçrar..Bu Hikmet de erkek gibi kadın.İnsanın içi de çekmiyor ki…

S:İsmi bile ofsayt…Hikmet…Erkek ismi gibi.

Z:Şüphesiz babası erkek çocuk bekliyordur.

S:Kız olunca da….

S-Z.Haaa…Haaaa…

S:Bu gece bitmez Zekeriya.Ben kaçtım.Sen durumu idare et.

Z:Dur üstat ya beni bu acuzelerle bırakma. Dur Selim dur gitme.Gitme dur, dükkan senin.

ARHAN MALİKHANESİ:

D: Abimin uzmanlığına giriyor beybabacığım kızlar.

Ö:Of …Demir ya ömrümü yediniz Selim bir taraftan sen bir taraftan.

B:Haklısın Ömerciğim.Yiye yiye bitirdiler seniBana yiyecek bir yerin kalmadı.

Ö:Kafamın eti.Onu kim yedi.

B:Ömmerrr…Niii….Niiiiii…

Ömer iki eli ile kulaklarını tıkadı o Tijensi sesi duymamak için.

Ö:Tamam hayatım.Ben bir şey demedim.

B:Ha dediysen bileyim.

Ö:Neyse…Son kez söylüyorum organizasyonu sen üstleneceksin Demir. Bir aksaklık çıkmasın ölüm kalım meselesi bu.

D:Abim evlenmekten kurtulacak diye.Ben istifa ediyorum Arhanlıktan.

Ö:Bir şey söylesene Behiye.Bu çocuklar beni dinlemiyor.

B:Niiiii…Niiii…

Demir kulaklarını tıkadı.

D:Tamam Tijen…Şey… Pardon anne.Organizasyonu oldu bilin.

………………..

Demir havaalanında karşıladı Ürdün Kralı Şah Musa ve kerimelerini. Şahın iki kızı da çok güzeldi.Hangisine bakacağını şaşırmıştı Demir.Ama yeşil gözlü olanı büyülemişti Demir’i.Misafirlerini dinlenmeleri için Çırağan Sarayına yerleştirdi önce. Sonra Malikaneye koştu akşamki resepsiyon için hazırlanmak üzere.

ARHAN MALİKHANESİ

S:Bu ne telaş kardeşim.

D:Akşam ki resepsiyon için.

S:Ha…Ürdün Kralı Şah Musa ve kızları.

D:Evet.

S:Nasıl güzel mi bari kızlar?

D:Yok yok.ikisi de Sindirella’nın üvey kardeşlerine benziyor.

S:Bilirim ben kral kızlarını.Prenses olsalar bile…

D:Eh..Ne yapalım kendimi feda ettim senin için sevgili ağabeyciğim.

Selim parfümünü sürdü.

S:Sana iyi eğlenceler kardeşim.

D:Sana da sevgili ağabeyciğim.

Demir için için güldü abisinin ardından..

“ Heeehhh…Heeh...Bu sefer en lezzetli parça benim Selim Abi..Sen narına yan…Hee.Heee”

…………

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..