Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '19

 
Kategori
Şiir
 

Ben Seni Hiç Sevmedim ki

Ben seni hiç sevmedim ki
hasretinle içim içim yanerken
yok olmanın eşiğine gelmişken yanlızlığında 
tüterken buram buram nefesimde
ben seni hiç sevmedim ki..
Yalvarırken rabbime sen diye
uykumda bile ismini sayıklarken
her gülü sana benzetirken
güzelliğine bir betimleme bile yapamazken
ben seni hiç sevmedim ki..
Yokluğunu zulüm
gidişini kıyametim sayarken
inan ben seni hiç sevmedim ki...
sabahlara kadar ağlarken
İçim sızım sızım sızlarken 
yastığımı sinmiş kokunu çekerken içime 
düşmezken elimden resimlerin
ve isyan ederken yanlızlığıma 
ben seni hiç sevmedim ki...
Yalan !
unutamadım ben hala seni
bak kandıramıyorum bile kendimi
söz geçiremiyorum ki yüreğime
çarelerim çaresiz
hani söküp atsamda yerinden yüreğimi
inan silemem bir an bile içimden seni
 
 
 
Toplam blog
: 32
: 97
Kayıt tarihi
: 02.03.19
 
 

Seni tanıdıkça gerçeklik  Algimi yitirdigimi hissediyorum   Eğer sen duşsen hiç bir düş bu kadar ge..