Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Ben seni seçmişim...

Ben seni seçmişim...
 

Sana kızamıyorum, çünkü sen de bana benzersin...


Giderken, üstüne birşeyler al...seni sıcak tutacak olan; dışarsı soğuk bir Şubat. 

Öyle çok uzaklara da gitme, geri dönüş yolu çok tutmasın... 

Biliyorum şimdi sen ne üstüne sıcak tutacak birşeyler alırssıınnnn ne de yakın yerlere gidersin. 

Bana inat, dünyanın öteki ucunu seçer ve dişlerin birbirine vurarak ilerlersin! 

Sana kızamıyorum, çünkü sen de bana benzersin... 

Öyleyse tamam, benden uzaklaşırken sana, sadece seni sıcak tutabilecek SEVGİmi vereyim... 

Ve istediğin an at yüreğinden, benliğinden, senden... 

Öyle uzaklara git ki, uzaklara daldığında yakının ben olayım; Ve istediğin an seninle yanayım... 

Nasılsa soluduğumuz hava aynı... Gördüğümüz gökyüzü, bulutlar, güneş, yıldızlar ve her ne varsa hayata dair. 

Çok geç diye bir zaman kavramı yok... Beş, üçe göre geçtir ve üç, bire göre. Sonunda birbirlerini yakalamayacaklar mı? 

Ve hatta erken olmayacaklar mı birbirlerine? 

Gelirsen, burda olur muyum bilemem ama Bildiğim TEK şey, sana ne erken ne de geçim 

Ben SENİ seçmişim... 

 
Toplam blog
: 11
: 460
Kayıt tarihi
: 29.05.11
 
 

İ.T.Ü. Lisans eğitimli, halen çalışmakta olan biriyim. Okumayı ve okutmayı seviyorum:) Hayatı yaş..