Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Ben sizi gerçekten seviyorum

Ben sizi gerçekten seviyorum
 

<ı>Ben sizi gerçekten seviyorum

<ı>

<ı>Sahte yüzleriniz;

<ı>Kibriniz, ukalalığınız;

<ı>Yalandan kuleleriniz yok ise

<ı>Ben sizi gerçekten seviyorum…

<ı>

<ı>
Başkalarının mutsuzluğu, mutluluğunuz;

<ı>Havasızlığı, nefesiniz;

<ı>Yalnızlığı, kalabalığınız değil ise

<ı>Ben sizi gerçekten seviyorum…

<ı>

<ı>
Sırtınızda, yalancıdan post;

<ı>Yüzünüzde, sahteden gülüş;

<ı>Dilinizde hamdan kelam yok ise

<ı>Ben sizi gerçekten seviyorum…

<ı>

<ı>
Yalan, tek arkadaşınız;

<ı>İnsanın insana kulluğu, amacınız;

<ı>Aşağılamak, gönül rızanız değil ise

<ı>Ben sizi gerçekten seviyorum…


Emin Bülent Erenoğlu - Adana, 12 Mayıs 2008

 
Toplam blog
: 128
: 898
Kayıt tarihi
: 26.01.07
 
 

Kimim? Nereden gelir, nereye giderim?29 Kasım 1970 tarihinde Türkiye'nin Doğu-Batı geçiş yolunun en ..