Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

19 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Düşler Ülkesi (Sensizlik sessizlik çaresizlik, düşler ülkesi çok uzakta)

İşte geldi neredeyse Nisan, baharın güzel yüzü,

Yeşilin her tonunda kara rengini kuşanmış sevdalar

Yüreğinde umut yağmurları gibi “Çisil cisil”

İnce ince yağmak istiyorum Adana topraklarına,

Kök salmak istiyorum portakal ağaçları gibi...

Olmuyor be gülüm olmuyor,

Şimdi gözlerinin renginde akan Seyhan nehrinde

Yapayalnız bir su damlası olmuş akıyorum

İkimizin düşleri koca bir ülke gibiydi bize ya

Düşlerimizin ülkesinden geçip gidiyorum sensiz

Nasıl hüzün kokuyor portakal ağaçlarının dalları

Her birinde buruk bir acıyla yaşanmış anılar…

Seni anlatıyor tüm şarkılar türküler bozlaklar

Hepsi özlemle yağıyor üzerime bir bir…

Yağmur yağıyor, gökyüzü ağlıyor ben ağlıyorum

Portakal çiçekleri “sabır” diyor sabahın erkenin de

Yüreğimdeki kuşlar konmuş dallarına

Şimdi senden çok uzaklarda

Çarmıha gerilmişim tüm umutlarımla birlikte

Sol yanın kanıyor sensizlikten sessizce

Damlıyor ellerime ayakuçlarıma kandamlaları…

Nisan yağmurları yerleri yıkarken!

Her damla düşerken ömrümden bir parça gibi

Bir yanda portakal çiçekleri bir yanda umut,

Bizim düşler ülkemizde sessiz sensizim

Şehrin ortasından geçen Seyhan nehri kadar

Sakin ve çaresiz sana akıyorum…

Nasıl hüzün kokuyor portakal ağaçlarının dalları

Her birinde buruk bir acıyla yaşanmış anılar…

Bir ses gönder düşsün artık geceye

“Sen koksun” koskoca “düşler ülkemize”

Hasret bitsin

Ellerini ver

Sarıl belime!

Olmuyor be gülüm olmuyor

Susmuş bütün insanlık duymuyor,

Sol yanım hala yanıyor, hala yanıyor…

Sensizlik

Sessizlik

Çaresizlik

Şimdi çok daha uzakta “düşler ülkemiz”

 

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 19.03.2013   21.20 Bir akşam daha oldu ya…

 

  

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..