Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ben var ya ben

Ben var ya ben, sen ne dersen de......... seni seviyorum

Aldım kadehi elime, kırmızı şarabın verdiği lezzetin içinde seni buluyorum

Sensiz bir dünya düşünemiyorum, ben var ya ben, bir bilsen içimde kopan fırtınaları

Bu fırtınalar içinde sığındığım tek liman sensin

Ben var ya ben, sana öylesine bağlandım ki, seni öylesine sevdim ki

Umurumda bile değil, soğuk, yağan kar, beni üşüten rüzgar

Ben var ya ben, seni düşündüğümde içim ısınıyor, kar bana güneş gibi geliyor

AHHH BENİ BİR ANLASAN, BİRAZ OLSUN SEVSEN, İŞTE O ZAMAN

Ben var ya ben,

Dile benden ne dilersin der, hayatımı senin için veriirim.

 
Toplam blog
: 106
: 461
Kayıt tarihi
: 18.06.09
 
 

 Hayata daima pozitiv bir bakış açısı ile bakan, insanları incitmekten, üzmekten korkan ama hay..