Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Ben yalanı severim

Ben yalanı severim
 

Resim alıntıdır.


YALAN BENİM SANATIMDIR

Benim düşüncelerim yalanlardan ibaret,
Söylerim yalanı yaparım tanrıya ibadet,
Yakarım fenerimi dolaşırım denizleri,
Yerim hakkını tanımam yoksul ve kimsesizleri.

Akrabam değil, tanımam ben kimseyi,
Giyerim yalanı elbise diye üzerimde görünmez,
Aptallar inanır yalanlarıma hiç anlamaz ve bilmez,
Yakarım fenerimi, gezerim deryayı denizleri.

Zevki alem yaparız akrabamla, sonrası tanımam banane,
Alan razı veren razı ülkemdekiler razı
Yoksulun fakirin hakkını yedikse dağıttıksa, komserim sanane,
Kimseye aldırmayız, yakarız biz feneri gezeriz denizleri.

Arkamızda ameriko, oynarız arada bir tiko,
Yalan dolanla yaparız böyle bir politiko,
Bize aptallar inanır, bizim gibi düşünenler,
Satmışım ülkeyi, yakarız feneri doldururuz cepleri gezeriz denizleri.

 
Toplam blog
: 193
: 517
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Sinop doğumluyum, ülkesini ve ulusunu seven bir vatansever, her ay devlete düzenli vergisini ödeyen ..