Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '17

 
Kategori
Edebiyat
 

Ben yaşadıklarımın yazarıyım

Ben yaşadıklarımın yazarıyım
 

yorgunkalemim


Sevgili dostlarım! Ben bir şairim, Mutluluğu, huzuru, sevgiyi şiirlerime taşıdım, yüreğimde küçük umutları biriktirdim, gözlerimi sevginin ışığına diktim… İşte o zaman bana hayat acı kahve tadı verdi, hep içime attım hüzünlerimi. Ama kendimi içine atacak hep bir huzur buldum. Anlayana hayranım, anlamayana hoş görülü. Hayat bu ya, kimler hayatında olacak bilemezsin. Bazıları tanıdığınıza, bazıları da daha önce neden tanımadığınıza pişman eder. Ne yarınları beklemek, ne de bu günü güzel yaşamadan çekip gitmek. Dedim ya, ben şairim... Severek yaşamaya yemin etmiş yüreğim. Herkes hayallerini, bense yaşadıklarımı yazarım…


Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..